Trinn 1. Påmelding. Ved påmelding fyller enten du eller din kontakt hos Norsk Møteforum ut påmeldingsskjemaet på hjemmesiden. Når det er sendt vil du motta en offisiell påmeldingsbekreftelse fra arrangementsavdelningen innen utløpet av neste virkedag.

Trinn 2. Deltakerinformasjon. I påmeldingsbekreftelsen får du tilgang til Din side på www.mforum.no. Du må nå logge deg inn og fylle ut en kortfattet informasjon om din bedrift. Denne informasjonen er tilgjengelig for de andre deltakerbedriftene.

Trinn 3. Ønskeliste. Ønskelisten blir lagt ut på Din side 3-4 uker før arrangementet. Vi sender da en e-post til alle påmeldte med informasjon om utfylling av ønskelisten. Her velger du ut hvilke bedrifter du har lyst til å møte på selve arrangementet.

Trinn 4. Møteplan. En uke før forumet sender vi deg din møteplan med oversikt over hvilke bedrifter du skal møte. Du får dermed god tid til å forberede selve dagen.